De voorbereidingen! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van iris Nijs - WaarBenJij.nu De voorbereidingen! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van iris Nijs - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen!

Blijf op de hoogte en volg iris

15 Februari 2013 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal,

Afgelopen maanden ben ik met Lisanne, Luca, Sophie en onze lerares Hanneke intensief bezig geweest met de voorbereidingen van ons reisje naar Sarajevo. Helaas lukt het voor Hanneke niet om mee te gaan naar Sarajevo.

Met verschillende acties (collectes, verkopen van taart etc.) hebben we bij elkaar zo'n 1400 euro opgehaald! Iedereen heel erg bedankt voor de bijdrage!
Van dit geld hebben we vrijeschoolse materialen gekocht zoals stockmar verf, krijtjes, potloden en blokfluiten, weeframen etc. bij Mercurius, die ook nog heeft meegewerkt door ons aardig veel korting te geven!

Zondag zullen we om 11.15 samen met de materialen in het vliegtuig stappen richting Sarajevo. Onderweg hebben we een overstap (van 7 uur!) in Belgrado.

Wij zijn heel benieuwd naar deze stad met een oorlogsverleden!
Maar vooral naar het schooltje natuurlijk!

Liefs Iris

• 15 Februari 2013 - 21:34