Sarajevo - Reisverslag uit Velešići, Bosnië en Herzegovina van iris Nijs - WaarBenJij.nu Sarajevo - Reisverslag uit Velešići, Bosnië en Herzegovina van iris Nijs - WaarBenJij.nu

Sarajevo

Blijf op de hoogte en volg iris

18 Februari 2013 | Bosnië en Herzegovina, Velešići

Lieve allemaal,

Gisteravond zijn we goed aangekomen in Sarajevo! Helaas was mijn koffer op het vliegtuig nergens te vinden en bleek deze in Amsterdam achtergebleven te zijn..
Gelukkig hebben we wel een heel mooi appartement met een zeer aardige en behulpzame eigenaar.

Aangezien een deel van de spullen voor het schooltje in mijn koffer zat, hebben we dat bezoek uitgesteld naar morgen. Vandaag zijn we de stad ingegaan. Sarajevo is eigenlijk een hele mooie stad, alleen door de oorlog helemaal verwoest.. Gebouwen zijn afgebladerd en zitten nog helemaal vol met schiet gaten.
We hebben wel even goed kunnen shoppen, zowel bij winkels die bij ons ook te vinden als op de Osmaanse markt. Daar zijn heel mooie oosterse spulletjes te vinden, vaak zelfgemaakt! Het is een zeer veelzijdige stad.

Toen ik vanmiddag het vliegveld belde werd mij, tot mijn grote opluchting, verteld dat mijn koffer was aangekomen. Ik ben hem meteen met Lisanne gaan halen. Daarna met zijn allen lekker gekookt in het appartement en een rustig avondje gehouden.

Hopelijk kunnen we morgen eindelijk een bezoek aan het schooltje brengen!

Liefs Iris

  • 18 Februari 2013 - 23:22

    Je Trotse Vader:

    Joi Iris, weer een ervaring rijker met weer een goede afloop. Ook hier heb je je weer goed doorheen geslagen. Klasse!. Een fijne dag gewenst voor jullie allemaal morgen.

  • 19 Februari 2013 - 10:50

    Yvonne :

    Hi Iris. Heb jij weer, je koffer blijven. Goed dat je die weer hebt. Succes daar en wat zal die school morgen blij zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Velešići

iris

Actief sinds 13 Juli 2012
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 24399

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

India

11 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Filipijnen

17 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Bosnië en Herzegovina

14 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Ghana

Landen bezocht: