Coco beach resort - Reisverslag uit Grace Park, Filipijnen van iris Nijs - WaarBenJij.nu Coco beach resort - Reisverslag uit Grace Park, Filipijnen van iris Nijs - WaarBenJij.nu

Coco beach resort

Blijf op de hoogte en volg iris

23 Juli 2013 | Filipijnen, Grace Park

Lieve allemaal,

Gisteravond zijn we terug gekomen van een heerlijk weekendje op Mindoro. We zijn naar het resort Coco Beach geweest, echt een aanrader! De enige mogelijk om van het resort af te komen is per boot. Op de boot naar het resort hebben we dolfijnen gezien! Echt heel erg leuk! Dat kunnen we ook weer van ons lijstje afstrepen :)

Toen we aankwamen werden we met gezang onthaald en kreeg ieder een schelpen ketting omgehangen. Wat een plaatje! We kregen een super mooi hutje toegewezen, midden in het groen. Ons uitzicht was de zee, een paar andere hutjes en vooral veel kokosnootbomen. Het hele weekend hebben we genoten van de blauwe zee, verse fruitsapjes, het zwembad, mooie zonsondergang en de prachtige onderwaterwereld.

Gisteravond zijn we weer terug gekomen in ons appartement. We moesten een paar uur wachten in een heel chique hotel en we besloten om een taxi naar de shopping mall te nemen zodat we daar wat konden eten en boodschappen konden doen. En natuurlijk hebben we ook nog even nieuwsgierig een rondje door het super dure Diamond hotel gelopen. Het is om je dood te schamen. De luxe die daar te vinden is, terwijl mensen buiten op straat liggen te slapen. Ik zal dat nooit gaan snappen.

Vandaag gaan we echt de handen uit de mouwen steken in de childcare+! Fijne dag allemaal (alvast)!

Liefs Iris

• 23 Juli 2013 - 07:57

Yvonne:

Lieve Iris,

Wat een belevenissen en contrasten.

Heel veel succes en heb bewondering voor jullie.

Liefs, Yvon

• 24 Juli 2013 - 14:19

Monique:

Wouw, wat een paradijselijke beleving zal dat zijn geweest.
    En dan doe dolfijnen en onderwaterwereld !!
    Fijn dat jullie dit konden doen.
    Hoe moeilijk moet het ook zijn voor jullie zijn om in zoveel tegenstellingen te verblijven.
    Heel veel sterkte met de zware zorg die jullie verlenen
    liefs Mama

• 25 Juli 2013 - 09:13

Rob En Marlies:

Met veel bewondering lezen wij jullie ervaringen .
    Wat heerlijk dat jullie het afgelopen weekend weer energie hebben op kunnen doen in een resort .
    En wat fijn dat jullie deze ervaringen met elkaar kunnen delen want wat maken jullie heftige dingen mee.
    Heel veel succes !!

Liefs,
    Rob en Marlies

• 25 Juli 2013 - 19:30

Opa:

Lieve Iris,

Je moeder en Yvonne zijn hier en vertellen over jullie avontuur. Buitengewoon bewondering voor jullie. Ben vandaag gevalllen en naar het ziekenhuis geweest maar gelukkig niets gebroken. Lieve schat veel succes, doe voorzichtig.

Lieve groeten van opa