Inzamelingsactie - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van iris Nijs - WaarBenJij.nu Inzamelingsactie - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van iris Nijs - WaarBenJij.nu

Inzamelingsactie

Blijf op de hoogte en volg iris

30 Mei 2013 | Nederland, Haarlem

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer! Zoals jullie waarschijnlijk al hebben vernomen ga ik samen met Luca, die ook mee was naar Sarajevo, deze zomer ruim een maand naar de Filipijnen. Daar zullen wij ons inzetten voor de organisatie Young Focus in Manilla. Deze organisatie zet zich in voor kinderen die in slechte omstandigheden op de vuilnisbelt leven. Wij kunnen ze helpen op het gebied van onderwijs, dagopvang en zorg voor deze kinderen. Hier is meer over te lezen op: www.youngfocus.nl

Na contact te hebben gehad met de oprichter van deze organisatie bleek dat er ook veel behoefte is aan zowel materiële als financiële steun. Ook op dit gebied willen wij ons graag inzetten. Daarom hebben wij een inzamelingsactie bedacht: het organiseren vaneen high tea! Dit zal plaatsvinden op 16 juni van 12.00 – 14.00 in het fort Penningsveer. Aan iedereen die hieraan zou willen deelnemen vragen wij €25. Deze opbrengst besteden we uiteraard aan de kansarme kinderen in Manilla. Er zijn een beperkt aantal plekken dus meld je op tijd aan! Dit kan door een mailtje te sturen naar: projectyoungfocus@hotmail.com . VOL=VOL!

Mocht je op een andere manier willen bijdragen, dan kan er ook altijd een bedrag worden overgemaakt naar: 8471257 t.n.v. L van Houwelingen met in de bijschrijving ‘Filipijnen’.

Jullie zullen ongetwijfeld nog heel veel van ons gaan horen! En bij deze willen we iedereen die een bijdrage levert alvast heel erg bedanken!

Liefs!

• 11 Juli 2013 - 12:25

Paul:

Hoi Iris en Luca,

Hier alvast een hartelijk welkom uit Manilla!
    We zien je morgenavond :-)
    Goeie reis!

Cheers,

Paul (Young Focus)

• 11 Juli 2013 - 21:23

Monique:

Lieve
    Iris en Luca,
    Nu is het ineens zover en zijn jullie op weg naar Young Focus.
    Terwijl ik dit aan jullie schrijf zitten jullie hoog in de lucht op weg naar Manila.
    Ik hoop dat jullie straks een goede vlucht hebben gehad en veilig door Paul zijn opgehaald.
    Ik wens jullie een mooi avontuur en dat jullie veel kunnen geven van de liefde en zorg die jullie in je hebben . Veel liefs Monique

• 12 Juli 2013 - 15:54

Lisanne:

Ies & Luc,
    Nu begint het avontuur eindelijk echt!
    Heel veel succes en geniet er ook een beetje van.
    Jullie kunnen het! Want jullie zijn topwijven!
    Kus,
    Lisanne.